< HAPPY KUASA DUA >

assalamualaikum. 



dah hampir 3hari jugak berada di kluang. home sweet home. tapi skopp di kecil kan. lebih kepada di dalam rumah saje. yee yee, musim hujan menyambut kedatangan aku balik. so, agak terbatas nak ke mana mana. sooo, rehat dan rehat jela kat rumah. takde yg di pelik kan nya, sebab masa cuma akan berlalu begitu saje tanpa aku sedari, apa aktiviti seharian aku. hehe. nampak tak nampak tak permainannya? kehkehh. online punn jarang kat rumah ni. malas malas malas. fuhh, nikmat berada kat rumahh, sangat sangat terbaikkk. awesomee cmtu. perasaan nya mcm da lama tak makan mcd, then dapat makan. ehh? haha. nikmattt. like heavennnnnnn =D jangan pelikk lah. mungkin kehidupan yg jauh jauhhh tu buat aku tak cukup tido, tak cukup rehatt dan asyik nak sakit. eh bukan mengeluh. cuma i need mom beside me =( but but, now i already at home. makan ice cream +ice cream lagi walaupun musim hujan. oreo mcflurry made by me. ngeenge. lepastu makan ubat, seleseme. ecehh .

dan dannn, saya menunggu menunggu buahhh hati untuk contact. cehh, sedia maklum, dia dengan urusan annual camp dia. mungkin dia akan balik kluang around 9 atau 10 february. takpe takpe, saya tunggu awk. sabar menanti. seboleh mungkin nak jadi girlfren diaaa yg comel dan sangat memahami. tapi sangat comel, bila dia langsung tak nak lepaskan masa terluang dia utk contact aku. walaupunn tak terluang tapi semata gi toilet utk call aku subuh2. so sweet =) nmpak lagi happy berkuasa kuasa. haha. dan dan lagi terharu, bila dia tak dapat spend for the whole day with me, dia akan call malam tuu. for one hours, we onthephone utk cerita apa yg berlaku sepanjang hari tuu. sampai tertidoo pun onthephone. alahaii.

saliza - kan da cakap kalau ada masa, rest cukup2. awk penat kan
safiq - ala, habis siapa nak tanya awk sihat tak? siapa nak cakap saya rindu awk



dan dann dia tetap tak kan lupa utk text dengan panjang lebarnya sebelum dia gerak latihan. biasanya around 4 lebih pagi. pesanan yg biasanya jgn bangun late, breakfast, jgn tinggal solat, jgn noty2, take care, dan dia sayang aku sangat. tula pesanan kebiasaannya yg menjadi rutin bila aku bangun tido je akan tersenyum. you makes my world shine =)

tapi, utk lepasni dia akan tido kat hutan selama 3 atau 4hari tak sure lagi. soo, lagi panjang pesan dia.

safiq - kalau da tahu bila nak masuk hutan nnti sebelum tu sy call awk k.

bila da terbiasa dekat, bila da jauh agak janggal situasinya. so, amat perlukan kesabaran di situ =)

aktiviti kat rumahh, semalam bola. hoho. chelsea - arsenal. saya manchester city. real madrid. wehuu. saya takdelah terlalu obses dengan bola , sebb aku ni perempuan. tapi boleh lah kalau nak layan. cuma tak kan korbankan waktu tido semata mata utk bola. hehe. agak tahu nama nama pemain cuma biasanya lupa mereka main utk pasukan mana. so, adik selalu sebagai kaunter pertanyaan. suarez, cech. wallcot. aguiro, lampard, giggs. juan mata, cristiano ronaldo, torees, dan memacam lagi. agak kepelikkan di situ, tapi saya suka nak buat mcm mana. kehkeh. tapii mungkin agak kurang sikit pengetahuan dari segi apa apa ' 

semoga Allah menjaga awk walau di mana awk berada. senyum selalu semua. things happen for a reason. sabar sabar. keadaan akan berjalan mcm biasa cuma walau apa pun berlaku, tetaplah berbalik kpd Allah. Allah maha mengetahui sedang kita tidak. bukan kerja kita nak tentukan apa yg akan jadi esokk esok, lepasni. semua kerja Allah sebb kita hanya mampu merancang tapi sebaik baik perancangan adalah perancangan Allah. follow the flow. semua yg berlaku utk kebaikan kita juga. bersyukurlah utk tiap nikmat yg tak terhingga ni. lah tahzan semua. 

No comments:

Post a Comment

My Instagram