Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
[ Perancangan dlm masa terdekat ]
Friday, December 9, 2011 | 3 Comments
assalamualaikum w.b.t :)
salam weekend semua <3 
_______________________________________
ohh ,stpm bakal tamat ,14hb ni paper last .
ckgu siap mention nak buadd makan - makan .waa ,seronoknya :)
14.12.2011 ,tepat jam 4petang .tamat pengajian saya .alhamdulillah .
semoga kejayaan bakal kita semua perolehi ,amin .



hmm ,pena tak ter-fikir apa akan jadi esok hari ? mggu depan ?
bulan depan ? atau 10tahun akan dtg ?
hmm ,payah pkir yg terbaik ttg perancangan mse depan .
anything can happen .
manusia hanya mampu merancang ,Allah menentukan .
" .. kun fa ya kunn .. " : " .. maka jadilah ia .. "
dlm segala segi pun ,yg penting .USAHA 
sebb Allah xkan mengubah nasib sesuatu kaum melainkan mereka berusaha mengubahnya sndri .
selebihnya ,berserahlah pd yg Esa .ketetapan Allah pasti sungguh sempurna .
insyaAllah ,segala yg baik pasti da di aturkan buad semua hamba-Nya kan ? :)

dlm masa terdekat : 9bulan <3
  • kerja ,kerja ! ^^ kan experience a best mother for life .
  • license kereta / motor ? tkkesa ,jnjy ada .memudahkan .tpy reti ke ? XD HAHA
  • kursus bakery .woah ,msty seronok .nyumnyum <3
  • kelas photography .ishk3 ,bestnya .ley nnty keje smbilan amik gmbar org kawen ! ^^ 
  • blaja memasak ! ehh ,WAJIB~ huhu .nnty leh masok Masterchef <3 * ada da org sukarela nak rase masakan budakni ! yeahhh :)
  • kumpul duit ! hah ,bukan utk kawen ,jaohh lagik tu ^^ persediaan for Degree dn etc .
  • menjinakkan diri dlm bidang penulisan ? haha XD kawan2 dok hasut ,konon saliza berkebolehan .cehh .cikgu pn sama ,actually .bernas jugak idea tuu :)
  • blaja mengurus diri sebaiknya :) kemas bilik cantek2 ,jaga solat .Allah comes first .bersangka baik dn optimis ! yeah .
  • 2012 : umur 20 tahun ,woahh ! dewasanya ~ nak jadi wanita yg more cheerful ,bukan kanak - kanak riang suda okeyhhh :) 
*tambahan seleps ni ,law ter-pkir lagi ~ ^^

ckgu ckap ,saya bole jadi apeape dn siapasiapa .
saya masih mncari tahap kecenderungan kpd ape .
ckgu ckap ,saya bole berjaya dlm ape pn bidang yg saya ceburi .
sebb saya berdisiplin ,komited ,rajin dan berazam tinggi .insyaAllah .
kawan - kawan ckap saya ni teliti orgnya ,dn sgt cerewet ,kata2 yg nmpak matang walaupun perangai budak2 tk cukup umur lagik ! cettt ! XD HAHA .

course yg bakal mnjadi pilihan : 

  • human resource
  • arkitek landskap
  • pensyarah
  • business
  • konsultan
  • penulis ( novelis dn etc )
 *tambahan selepas ni ,law ter-pkir lagi ~ ^^

so ,dimanakah saya ? ? ><"

Blogger [ Venge ] - Administrator said...

busines~

 
Blogger [ saliza ] said...

hihi ,business ? yeah ,nak bukak kedai kek ,jual cupcake bagai .seronok~ :)

 
Blogger [ saliza ] said...

hihi ,business ? yeah ,nak bukak kedai kek ,jual cupcake bagai .seronok~ :)

 

Post a Comment


Newer Post
Older Post