# hp kena blockk. tidakkkk !

petang tadi .hp kena blockk. haiyaa. mcm mane? kenape? sape? okey ,pegi beraya td. adik-adik sedare saya yg comel lagi nakal ni mmg siket-siket pegg hp Walkman8 aku. aku biarkan jela ,malas nak melayankan sangat sebb hp tu ada password so sah-sah lah diorang akan stuck kat situ. *motif utama. sebb nya aku sedia maklom kalau dia stuck pun cuma akan takleh dalam 30seconds, hala kejap je tu. aleh-aleh tadi petang ,terus kena block. aku unlock then terus dia mntak email dengan password email google. aikk ,aku dah pelik bin ajaib. apekah apekah, sebab masa mule-mule beli henpon ni yg setting bagai adlh orglain ,jadikan hp sony ericsson aku punya function ala-ala samsung. redha aje. so mmg taktahu ape-ape. guna pakai ajelah.yg dia pun satu ,tak reti nak bgtahu aku. mule aku tak perasan ,aku masokkan lah email dengan password email aku ,tapi invalid. then baru teringat pena nmpak email dia dekat akaun google hp. ingat bnde tu tak penting so aku pun tak lah delete atau tukar email aku. tadi baru sedar nak buat password patterns kne email google. adoii. sabar ajela. da tak pepasal kena mntak email dengan password dia. ish. malas sebenarnye nak contact memandangkan kami da takda ape-ape. tapi tak sanggup woo nak biarkan hp mcmtu aje. dapat dengar bunyi-bunyi mcg masok aje. takdapat bukak mahupun reply atau call oranglen. cuma lepas incoming call aje. ishk.

more than 5hours dah ni ,rindu wokkk. tidakkkk. *nangis sikett T.T
so ,gagahkan jugak lah lepasni nak kne tnya dia plak email dengan password email dia. sorry awk. adik-adik sedara sy yg comel-comel lah ni :3

ok la, gudnite ,assalamualaikum ^^

No comments:

Post a Comment

My Instagram