# counting

dear Nyumylicious ,


perasaan aku saat ni bercampur baur.
suka+sedih+terharu+sebak.

jadual semakin 
semakin
semakin
semakin
dan semakin penuh.

cepat masa berlalu, da 23 Ramadhan. alhamdulillah :)
bulan Ramadhan ni aku semacam cket .sangat menghargai semuanya walau setitik dan sekecil lubang jarum.
well ,lepas ni da jauh merantau. cari kehidupan, timba pengalaman , meniti kedewasaan dan berusaha memulakan hidup baru sebagai pelajar Universiti Utara Malaysia. ilmu+ilmu. semoga dipermudahkan :)
byebye Kluang, Johor Darul Takzim :'(

alhamdulillah ,bersyukur tak terhingga .ni lah saat nya. tanpa sedar jugak ,
yeay siti norsaliza, kuat dan terus kuat.berkorban berjauhan dengan ibu dan abah.
dear encik abah dan puan ibu ,tunggu kakak genggam segulung ijazah oke :3 amin amin.
comel je pesan-pesan ibu. kakak simpan lekat dlm ingatan :') *sebak plak T.T

berjauhan dan terus berjauhan. demi masa depan saliza :)

dear Capital A, 
lepas ni keadaan hanya akan kembali normal seperti sediakala.
saya nak mula hidup baru dekat Kedah nnti. *bawa diri. eceh :p
awak pun kumpul dan terus kumpul duit dekat KL nnti.
*sedih cket ,saya tak dapat jumpa awk lagi kalau balik cuti dekat Kluang :(
when I'm text thats means Imissyou so much :3
but when I'm not ,I'm waiting you for miss me :)
jodoh itu rahsia Allah awk. saya redha dengan apa-apa yg terbaik utk kita *ahh ,sebak lagi -.-
*simpan-simpan air mata.
saya bersyukur sangat dipertemukan dengan awak.
tak menyesal cket pun. syukur+syukur tak terhingga.
thanks a lot for the super awesome moment we spend together almost 3months :')
iadore you :3 cuma keadaan tak mengizinkan kita utk skrg.
ni keputusan yg berat saya kena buat. i have to.
yg terbaik utk kita. ye, kita ,kita dan kita :)
thanks awk teman saya berbuka puasa 9 August lepas.
cuma utk lepas ni. kita da tak boleh rapat mcm selalu.
nnti saya rindu++ awk. 
I need time for myself >.<

encik abah dan puan ibu dan adik dan adik. loveyou. forever :*
-
capital A ,saya cuba jugak buat buat kuat walaupun hati meronta tak nak :)
-
capital FS ,awak jaga lah capital A baik-baik utk saya :*
-
encik EX, kita kawan dan tetap terus kawan kan walau da tak contact? :')
-
besties, iloveyou and imissyou :3
-
mereka + mereka yg sentiasa ada, kitee sayang awk. thanks always been there for me sahabat .jadi kekuatan saya masa saya jatuh :(


minta maaf sangat-sangat utk touching lebih-lebih dalam entry ni.
mood senang touch la. hik.
selamat berpuasa semua. selamat ber-spend bersama family tersayang :*
selamat beribadah dan mencari keredhaan dari Allah.

may Allah bless you,
assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

My Instagram