# 29 Ramadhan.

alhamdulillah ,berakhir Ramadhan dengan insyaAllah dipenuhi dengan ibadah kpd-Nya :)

persiapan raya kali ni xdalah perfecto sangat. mcm yg aku post utk entry lepas.

dan ini 29ramadhan ,setelah siap masak ketupat, rendang ,aku and family gerak lah balik kampung. hohoho ,balik kampung *nyanyi lagu allahyarham Sudirman cket. hik. and seperti biase. bergambar itu keje aku. korang tengok ajela ok ?

se-simple mungkin, :)


pantang aku bergambar ,budak kecik ni sibuk jugak.


tengok! da ambik gmbar dengan aku pastu memain aje pose kan. grr.


paksa budakni senyummm :D


akak mesti rindu akim sangat sangatttt nnti T.T


adik-adik yg sangat sangatttt nakal :*


kat kampung. ayer hitam ,johor :)


adik pun da mcm kakak. bergambar no 1 :p

# okey ,tu je gmbar aku dapar kongsi utk entry ni .smbung entry rayee plak ok ?
wink2,
selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin :)


No comments:

Post a Comment

My Instagram