31hari di bumi Sintok ;)

alhamdulillah,
da sebulan di bumi Sintok, Kedah Darul Aman.
da sebulan menjadi salah seorang mahasisiwi Universiti Utara Malaysia.
sekejap masa berlalu. pejam celik, pejam celik. 
meh tempek sikit,


pengalaman sepanjang 31 hari ni, err, terbaikkkk la *buat mcm boboiboy.
paling penting, rindu sangat masakan ibu. 
mcm-mcm nak suruh ibu masakkan bila aku balik kluang nanti.
rindu kluang sangat sangat </3

okey, sebagai student bachelor business administration.
pergh, sangat pening. antara subject yg aku amik :
i. Business Accounting
ii. Introduction of Interpreneurship
iii. Principle of Management
iv. Islamic and Asian Civilization I
v. Malaysian Citizenship Studies
vi. English for Communication I
and ko-k, Arts and Paintings I

dan jadual yg semakin semakin sibuk. mcm-mcm aku join kat sini.
takdelah aktif pun, tapi saje busy-busy kan jadual yg sememangnya busy. hoho.
sedia maklum. aku ketua kumpulan utk subject Malaysian Citizenship Studies ( F-17 ),
gara-gara anak buah yg nakal lah ni buli aku. takpe, kita tunggu dan lihat siapa buli siapa nnti.
*gelak jahat. HAHA.
ada event yg dianjurkan iaitu Sukan Rakyat pada 19sept 2012.
so, lepas event tu kena buat assignment. hala, report la by group.
DANN ,pada 19 sept 2012 juga, aku terlibat dalam program Malam Mesra Johor,
aku sebagai salah satu AJK, so tengok.
argh, tak sabar nak lepaskan semua. boleh lah free sikit. kalau tak, mcm serabut je =='
takpe cik SITI NORSALIZA, chill.
bak kata orangtu, buat lah time management.
Ya Allah, permudahkan lah segala urusan hambaMu ini. amin.

3oct-10oct, UUM mengadakan pesta konvo. utk meraikan graduan yg bakal mnjalani konvo.
aku terlibat utk menjaga gerai jual flowers. again. busy lagi. hoho.
mcm-mcm program dianjurkan sepanjang pesta konvo,
malam 3 oct tu, perasmian. so, aku terlibat dalam program intergrasi.
ada FAIZAL TAHIR. hoho


jangan jealous. mai la UUM. nanti ada Adira, 6ixth sense, Mawi, Imam Muda.
selamat ber-pesta konvo :')
4tahun dari sekarang insyaAllah saya akan menjadi salah seorang daripada graduan yg berjaya,



* tak sabar nak balik kluang. counting the days. sabarlah saliza. ^^ masa itu akan tiba juga.

No comments:

Post a Comment

My Instagram