Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
tak pepasal mesraaa :D
Saturday, March 31, 2012 | 0 Comments
assalamualaikum :)
hi handsome ,hi cute :)

yeayy ,bila cuti ,time utk update blog ni .
rindu tak rindu tak :D HHA .

since busy keje ,langsung takda masa nak spend utk oranglain .
tak caye ? tak caye suda :p
keje pejam celik da sebulan lebih .nak dua bulan dah .
mcm - mcm pengalaman ditimba .waa :D
walaupun selalu kena buli .takpa ,gagahkan jua ! ^^' walaupun ta bape nak gagah .
HHE .ari -ari kena bebel dgn budak kedai suruh makan byk-byk .
dengan customer yg masing-masing ta percaya aku da 20 tahun .ommy!
jgn la begitu .haih .sabar jela .kemain mereka .dengan muke pelik ,
"betul ke ni 20 tahun?" atau "dikk ,arini ta pegi skola ke ?"
HHA .sabar saliza sabar :)
nak buat cmna ,kecik ke .jnji sihat walafiat kan .da bersyukur sgt da ^^

keje as cik waitress tu mnjadikan aku utk mudah mesra dgn customer :D
oppss ,bukan lah mesra lain .hha .WELL ,penat mcm mana pun tetap memaniskan muka dngn senyuman :)
amboii .HHA .

* okeyy ,ramai mention ,update status lately jiwang-jiwang kenapa ?
ayokk ! ekeke .takda ape lah .mood melebihi ,mencurah curah .hha :D
kekadang rindu nya nak inrelationshipp ^^'
tapi ,tu lah xmo lah terlalu tergesa gesa .tak kemana pun :)

okey la ,
please love me april <3