wink2 ;) 
hari yg terakhir entry ber-update which is lokasinya di rumahku syurgaku .
2 November 2012, jam 1.25pm,
 oraite bakal imamku sedang menunaikan solat jumaat dan saya di sini mengambil sikit masa untuk update pasal kegemukan yg melanda .

yayaaa, since duduk rumah sepanjang cuti ,benda yg aku buat makan + makan. ntah apa yg merasuk diri ni, walau dalam kuantiti yg sedikit tapi berulang-ulang. ibu pun tahu tu dan aku pun baru sedar. aku bukan lah kuat makan sebenarnya. since belajar jauh dari ibu dan family, perubahan yg ketara tula. makan + makan . dan hasilnya mcm sekarang ni :/ membesar . haha. 



hangout dengan kawan2 pun, ramai ckap macamtu. "mcm da gemukk sikit la"



yang penting sihat walafiat okeyy ;)

*ibu suka ajak saya dating. ahh, ni rupanya perasaan bila anak dara dia jauh.
okay, saya manja.
saya tahu tu.
cuti sem 1 baru balik. kbai.
assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

My Instagram