berjalan luas pemandangan :3

11-11-12
perjalanan yg sangat tak dirancang.
aleh-aleh smpai Perlis Bandar Diraja. whot whottt :3

with girlfe saya :


currently at Kolej Kediaman Kampung Wai (uniMap)
saidah nurul atikah + nurashikin + sitinorsaliza

bersama encik drebar yg kalut sikit-sikit. hihi.
Encik Hazazi.
and kami berada di unimap cuz fetch Encik Syafiq Razak.

bumi Perlis kehujanan masa kami smpai.
so, takda plan utk berjalan sangat.
berhenti solat di jeti Kuala Perlis.


sangat awesome masjid ni.
tepi jeti kuala perlis.
*saya teringin nak menjejakkan kaki ke masjid kristal, Terengganu. wait for me :3

berhenti makan di saya pun lupa nama kedai. haha


*argg, gemuknya saya >____<


having a great day with them from almost 5hours.
*maaf, encik lelaki tiada picture bersama. mereka pemalu.
thankyou kawan-kawan. lainkali jalan lagi :*


12-11-12
uihh. smart jugak tarikh. hihi.

uum sintok → alor star → baling → gerik → kg. tawai

alhamdulillah, merantau lagi ke tempat orang.
mmg sikit berbeza lah life dekat-dekat sini dengan life aku bersama ibu and abah dekat kluang.
apapun, selamat membiasakan diri cik sitinorsaliza.


yeayyy, ni bukti. happy :')




No comments:

Post a Comment

My Instagram