A DAY IN KAMPUNG TAWAI, GERIK

assalamualaikum.
makeup blog sudah. kebosanan melanda. padahal assignment berlambak.
sesambil layan lagu, carik mood tukar skin.


SALAM MAAL HIJARAH 1434. semoga tahun ni memberi seribu, sejuta ,sebillion makna buat hidup seorang gadis bernama siti norsaliza. semoga dia terus kuat dan kuat melalui apa-apa juga dugaan yang bakal mendatang. jangan kalah kpd masalah. belajar dr kesilapan dan dont give up. keep move on sayang <3

kehidupan kat kampung seriously lain sikit la. bukanlah nak ckap aku budak bndar sangat. alahai, kluang pun bukan lah bndar mana pun. biasa je. taklah pesat membangun. cuma sedikit kekok .ehh sangat kekok kot. atok aku pun stay rumah taman. aku pun jarang stay dekat rumah oranglain lama-lama. so, sangat perlukan bagaimana kita adapt dengan keadaan sekeliling. insyaallah, untuk timbul selesa dr segi komunikasi, boleh lagi. cuma life-life berbeza sikit. tapi serious best sangat duduk kampung. aman tenteram. sejuk je kalau malam. tetapi masih merindui rumah dekat kluang tu :( rindu ibu, abah, akim and angah. rindu nak tgk wayang, main bowling, lepak kfc, mcd, pizza. berjalan kluang mall, kluang parade, shopping. tula life aku. macam takda ape, tapi tula kebiasaannya. jarang nak tgk aku lekat kat rumah. hik. alhamdulillah, bersyukur juga dapat ibu and abah yang tak kongkong. bukanlah tak kawal langsung, tp masih bebas dalam kawalan. alamak, acanneee plak tu -____-" means, masih boleh nego lah kalau nak keluar.


round-round gerik. rempit dengan scoot. vroommm <<<---


masih ada szilling. ye yee, saya sangat gilakan itu kan? ^__^


sekian.



No comments:

Post a Comment

My Instagram