Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
Semester 4.
Tuesday, February 18, 2014 | 0 Comments
Bila makan kat kafe yg dipenuhi dengan pelajar baru dan pelajar lama. Aku pulak rasa kerdil sangat sebab mcm aku je gaya junior! Dear junior, kenapa korang lagi nmpak matang? Haha

Alhamdulillah. Dah genaplah 2 tahun kat bumi Kedah. Genaplah 2 tahun sebagai pelajar UUM. 2 tahun je lagi. Kejap je masa kan? Masa mula masuk sini, 4 tahun tu sampai tercengang bila dengar. Tapi, alaahh, cepat je. Serious tak rasa secepat ini pun waktu akan berjalan.

Syukur segalanya dipermudahkan di sini. Dari segi kehidupan, pelajaran. Syukur sangat. Tak menyesal pun walau di ceruk ini, still nampak tu sebagai kelebihan. Perancangan Allah tak pernah sia sia kan? :)

#sotd #ootd fefeling senior sikit. Hihi

Allah,
permudahkan segalanya. Walaupun berat, bantu hati ni terus kuat utk mengakhirkannya. Amin.

Aku ni overthink orgnya. Selalu fikir ke hadapan sangat walaupun ia belum jadi. Adakala bagus, kerana bersedia. Adakala tidak, kerana menjejaskan kerja. Walau apa pun, bersangka baik. InsyaAllah Allah bantu. Bila niat kita baik, kebaikan tu la jugak yg akan dtg kembali kan. Sabar la. Sikit je lagi.

Yay! Fighting girl!