Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
#JALAN
Sunday, March 3, 2013 | 0 Comments
01.03.2013 hingga 02.03.2013,
join program perhimpunan mahasiswa anak perak. ha, pelik tak pelik tak? saya selamanya johor. luaskan kuasamu. tapi saje teman cik roomate saya ke sana. sesambil jalan cuci mata, hirup udara segar. its okay sebab encik boyfie pun ke port dickson untuk program hari tentera darat. kerisauan dia tu berganda. kebetulan kawan dia pun budak taiping. siap dia bgtahu kawan dia yg awek dia nak gi taiping. suruh siap geng kalau ada ape2 jadi bgtau encik boyfie nnti wakil encik boyfie dtg menyelamat. cmtu lah lebih kurang. its okay with me. comel je. i know he is worried :)

program rilek je. semua berlangsung dekat hotel taiping perdana. lebih kepada perak lah sebenarnya. ala, ramai jugak budak dari negeri lain. tak rasa janggal walaupun teras jugak la. hehe. 1 suite tu untuk dalam 8 orang. agak bersempit jugak. and program ni dalam 756 student dr 23 IPT (IPTA/IPTS). kalau tak silap lah. and kebetulan jumpa kawan yg aku hanya kenal melalui pesbuk. tak sangka lak. kecik nya dunia ni. alahai. hai huda, awk comel. hehe. hmm,  kat sana aku rajin jugak skip makan walaupun sehari 6kali makan. yelaaa, ramai gila >_<

ada singgah mall kat taiping tu :) sooo, shopping. yeaaay, I'm done with mcd + simple wejes red modani.




taiping is nice. mungkin lepas ni destination with yg tersayang adalah taiping. ececehh. selepas kolam air panas baling. yeayyy, honeymoon :)

and tak tahu lah kalau saya seorang yg 'perasan' tapi mmg agak 'perasan' someone is snap my picture diam-diam. candid lah. any position. banyak kali. yee, org lain pun dia amek tapi maybe ktorang sama seat. selang 2 org je. soo, mmg nmpk sangat dia sedang mengambil gmbar ==' huh. tetiba teringat encik bff yg dahulunya saya model dia. lokasi nya tasik kluang. ni salah satu picture dia snap and edit. selebihnya (banyak) kat dia. 


okay, sedikit picture cik puan model yg perasan ni di hotel perdana taiping :)


saya sekarang pakai sukehati saya. kisah people said? they can said whatever they want and i still love myself a lot :)

with roomate. silau lebih. sorry muka masing2 comot >_<

sourvenier. my perak, aman jaya. boleh plesing. kome jangan jeles . haha


and kelas pada hari ahad sangat memalaskan. seperti biasa. colour ikut sukehati saya :D


gemukkkk kan saya. terima kasih :D haha.

mau tidooo, selamat malam dunia. mendoakan yg terbaik keselamatan pejuang parajurit negara. semoga selamat segalanya. selamatkan lah mereka. lindungilah mereka. kuatkan lah hati mereka ♥
amin.