Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
FIRST OF 365 PAGE BOOK.
Monday, December 31, 2012 | 0 Comments
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

assalamualaikum,

stress mengganggu mood study hari ni. tak tahu lah kan apa yg di stress kan. tapi rasa macam otak tepuu jea. lagi terperap kat bilik ni. grr. kalau sekarang ni da kat kluang. confirm, aku da merayau. *pengsan*
sabar lah makcik. lagi 2minggu lebih jea nak balik kluang. lepak lah puas2 lepasni okey. yeyyy *tersenyum*

alhamdulillah, bertemu kita dalam tahun yg baru, hari yg baru, suasana persekitaran yg mungkin juga baru. mesti ramai tengok bunga api semalam. ye kan ye kan? *sambil angkat angkat kening* okay, saya terceruk kat hutan sintok ni, mana ada bunga api. tu pun nasib lah ada juga yg membakar bunga api walaupun popp pop. hihi. takpelah. hidup di perantauan. sbar jee naa. terima dengan hati yg terbuka.


ah lan wa sahlan 2013, assalamualaikum 2013.
semoga tahun ni membuka lembaran baru buat kita semua dalam menghadapi liku-liku hidup, kuat dan tabah dalam melalui ujian yg diberikan. stay cool, stay positive *senyum lebar*

THINGS ARE EASIER THAN DONE.
belajar terima semua yg ada depan mata dengan hati terbuka. jangan mengeluh. bersyukur utk setiap nikmat yg ada depan mata bukan mempersoalkan atau mempertikaikan. noted.

WISHLIST 2013? *pikir sejenak*
anak yg berbakti kpd kedua ibu bapanya, berjaya dan bahagia dunia dan akhirat, tersenarai dalam senarai dekan *in shaa allah*, membuat org di sekeliling tersenyum dan tersenyum, takmo mengalah, nak diet *boleh cenggitu? gemukkk tembam da ni >___< , perbaiki diri utk jadi yg lebih baik lebih solehah lebih matured dan lebih segala gala yg baik tu, istiqamah dalam setiap perbuatan, belajar masak , dan blahbla. haha

*tadah tangan* semoga dipermudahkan segala urusan kita dunia dan akhirat. bila kita menjaga hubungan dengan Allah, in shaaa allah, Allah pula akan menjaga kita. aminnn ya rabbal alamin.

BUAT SI DIA *heyyy untuk dia untuk dia*
saya sayang awk. semoga awk menjadi milik saya dunia dan akhirat. semoga Allah memudahkan urusan kita , memudahkan segala perjalanan kita berdua.
saya sayang awk in shaa allah kekal smpai bila bila.