Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
# syukur + syukur
Tuesday, August 14, 2012 | 0 Comments
bersyukur sgt dengan nikmat tak terhingga dari Allah. benarlah,
sabar itu indah. sabar tu kunci kpd segala-galanya.
subhanaallah, ketetapan Yang Maha Esa sangat sempurna :')

*flashback cket.

pernag down masa ambik result SPM. okey ,
semua lulus, takdalah yg failed. cuma tak sangka .unexpected result. means, teruk sgt la.
menangis tak berlagu. tapi ,nasi da jadi bubur.
bangkit balik ,ambik tingkatan 6. ubah aliran ,ubah diri, rajin+rajin walaupun putus dengan ex boyfie. choyyy ,sedikit sebanyak menganggu juga oii.
arghh ,tu bukan alasan. banyak2 pkir positif, berusaha. anda akhirnya,
Allah memang tidak akan menghampakan hamba-Nya yg sentiasa berusaha :>

dan semakin semakin banyak nikmat yg Allah curahkan.
benarlah , Allah tidak akan menarik sesuatu melainkan memberikan yg lebih baik pd akhirnya.
apa pun ujian Allah, semuanya tetap akan berbalik utk kebaikan kita.insyaAllah.

so ,saliza. teruslah melangkah ke depan ,menjalani kehidupan yg segalanya sudah menjadi ketetapan sejak kita berusia 4bulan dalam kandungan ibu. segala perancangan , akan kita sedar perancangan Allah lebih sempurna :') jagalah hubungan akhirat dengan Allah, Allah akn menjaga hal dunia kita. insyaAllah.


okey ,that day menghadiri majlis anugerah cemerlang anjuran UMNO. dismpaikan oleh YB Md. Jais Sarday ,ketua pemuda umno bahagian kluang. argh ,tak sangka dapat. rezeki kan. alhamdulillah, dapat lah duit raya seratus ringgit. hihi. that day jugak makcik kasik duit raya seratus ringgit. ngee. tersenyum lah. tgk ,rezeki mencurah-curah sepanjang tahun ni. kan da ckap? Allah tak akan mengambil sesuatu melainkan akan memberikan yg terbaik utk kita. ye ,yang terbaik. NOKTAH.
hee ,meh aku tempek cket pict aku snap.



*suasana dekat masjid Al-Ikram, taman sri kluang.

*ayokk ,ada penceramah kat depan tapi aku sempat lagi bergmbar plak. HAHA. maaf lah yea.


*wahh ,anugerah cemerlang pelajaran kpd yg pnting nama saya tuu !
walaupun x cemerlang mana. hik. tp bersyukur.
STPM 2011 :)


*ni sijil adik. yeay ,straight A's kan .untunglerww :p


*otw sebenarnya. tgh senggugut tu sbnrnya. tapi gagahkan jugak. HHIK.
aptb.



oke, gmbar pun da di-tempek. so. jomjom semua tolong puan ibu saya buat kuih raya.
assalamualaikum.