Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
breakfast dgn makcik kesayangan ! ^^
Friday, May 4, 2012 | 0 Comments
assalamualaikum ^^
hhik .
awak awak rindu awak <3

ayoyo ,sekian lama ta BER-update ini nyumylicious .
sesmbil mood layan lagu A Thousand Years :)

huiihui .kecewa bila plan nak jejalan Melaka tak dapat .
ibu dgn abah ,HAIH .da mcm polis .
pjg pulak bebelan kerana risaukan keselamatan anak dare dea sorang ni .
haiyaa ,saliza ni yg mmg degil orgnye kena lah bykbyk sabar dan pkir positif :)
memberontak jugak lah mule-mule .tapi bila pikir utk kebaikan diri sndri jugak kan .
chill jela ^^'
walaupun muke da muncungggg berapa meter .HHIK .apela .
-
--
-
--
-
--
-
--
-
--
aleh - aleh pagi tu makcik kesayangan call .
LAA ,diorang pegi joging rupanya .ishkk.
aku ni plak baru bangun tido .hihi .WELL ,frust tak dpt pi Melaka konon boikot la .tu lmbat bangun .
ngee .dengan tak mndi nya ,cuma berus gigi dengan basuh muke terus siap - siap nak pegi breakfast dgn mereka .HHA .amboii ,mane taknya ,memasing da pakat mai tggu depn ruma .
ape lagik ,kelam kabut siap ! :D
officially first time <3 apela .tak plan pun kowtt .aleh aleh aje ,tu lagi syokkk! ^^
pagi pagi da kenyang pekena roti canai telur campo milo ais ! :)
--
-
--
-
--
-
--
-
--
-
--
-
--
-
--
then tinggal ruma sorang sebb ibu abah dan lelain pegi ruma atok .
so ,pe plan arini ? ^^"
okeyyy ,kejap lagi pikir .
hhik .