Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
update laju - laju !
Monday, February 6, 2012 | 0 Comments
wewitt ,assalamualaikum :)
haiyaaa ,Nyumylicious da semakkk .lama ta update .
facebook lagi lah .mcm ta terurus sebb on pun pakai henponn aje .


okeyy ,nmpak muke senyumm tu ?
haha .orang bahagia bebbb .ecehh .
bhagia dgn kehidupan skrg ^^



-OKEYYY ,finally .sy tidak jadi penganggur lagi .
sudah bekerjaya ! :) ecehhh .jadi budak waitress aje dekat kedai makan .
wawahh .tapi quite penatt lah .mcm nak tercabut segala tulang2 ni ><
agak bosan cket sebb aku je gurl .pekerja lain semua lelaki .
yaa ,dgn mereka aje lahh aku berkawan :) nasebb dowg okey .
tapiii selalu gaduhh dgn dowgg tau .grr ><



lepastu nak habaqqq mai pasaii berat badan yg da naikk mendadakk ni .
GRR .okeyy ,last year baru 44.9kg .and td plak da jadik 47.3kg .
mmg patot punn lah mmbe bebel kap aku da mcm berisi cket .haha :D
aduii ,penganggur baru sebulan aje .tppp ,haihh -.-
sila rajin - rajin bersenam macikkk saliza = ="



and result STPM semakin hampir .ayoyoo .
makin tak keruan lah aku lepasni .hmm .
baiklah ,anda ! sila jangan sibukkk tanya pasai myresult .
tq :)
-okeyy la ,saya baru lepas balikk ketemu mereka yg ter-sayangg :)
ecehh ,my BFF .aduhh .rindu betul dekat mereka .
hihik .ehh .saya cuti lama ni .
ari jumaat baru keje .
weee ,ape nak buaddd ehh ? haha .


## oke la ,wish awak semua sehaddd selalu .
senyumm selalu dn comel selalu .
salammm sayangg ,^^