Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
.. kuatkan hati mereka ..
Friday, January 13, 2012 | 0 Comments
assalamualaikum :)
hmm ,saya blog walking .lama rasanya ta buadd ,
malas sebb internet problem .lmbt nohh loading .so ,hilang mood .
so ,awal - awal pagi ni baru dapat buad balik aktiviti intai - intai blog mereka .

mcm - mcm yg aku baca ,sedih ade .duka ade .gembira pun ade .bhagia lagi lah ade .
# WELL ,mmg blog ni tmpat meluahkan segala - galanya kan ?
buad yg bahagia tu ,Alhamdulillah .saya tumpang gembira dn senang juga :)
buad yg di-uji Allah tu ,sabar ye. semua kne kuadd .jgn putus asa .
apa pun yg berlaku ,ade hikmahnya .Allah tu dekat ,Allah sentiasa bsama org yg sabar :)
jgn sesekali mengeluh ,jgn sesekali berputus asa .hidup ni satu perjuangan .

hidup ni ta selalu nya lawa ,ta selalu nya ade pelangi .when faith is put at tests .
aku terbaca ni ,

ketika Allah rindu pada hamba-Nya ,
Allah akan mengirim hadiah istimewa melalui malaikat Jibril yg isinya adalah ujian .
dalam hadith Qudsi Allah berfirman , 
" pergilah pada hambaku ,lalu timpalah berbagai ujian kepadanya kerana aku ingin mendengar rintihannya"

hm ,oleh itu .sape pun kita .selagi namanya manusia ,
tak kan terlepas dr segala mcm ujian :)
Ya Allah ,kuatkan lah hati mereka .