Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
awakk suka buadd saya senyum .
Monday, January 16, 2012 | 0 Comments
assalamualaikum :)
oke ,aku baru post entry yg gedik sebb TER-miss mamat .eh ,tak la .manede kita rindu awakk .awk mmg perasan .oke foinee ,misal kata rindu pun ,mamat tak mungkin rindu saya jugak :) takk kesalah awk ,saya wanita yg kuadd .mcm harimau malaya .graumm .HHI . kdg2 kne biasakan hidup tnpa sibuk terlalu pkirkan dea .dr dea annoying dgn aku kan ? ^^
actually aku malas betul kacau hidup mamat .since dea da start jadi student practical .busy kowtt .taknak kacau mood dea .nnti saya jugak yg sedih -.- awakk memang suka buad saya sedih .terimakaseh awk :) HHA .he's more mysterious now .hmpir tak kenal sapa mamat .ishk2 -.- petang tu aku mmg TER-RINDU mamat .tapi aku endahkan aje perasaan ni .malas layan lebih - lebih .TAPI ,malam tu mamat text aku plak .WOAHH ,satu perkembangan ni :D awakk buad saya ter-senyum plus takod .susa law nak tgk awk tetibe text saya law tkda reason .memandangkan status kita da jaoh mcmni ^^ so ,aku berpendapat dea ade hal nak ckap .siap doa lagi dalam hati .' Ya Allah .kuatkan hati aku .berilah aku kesabaran dn jauhkan aku dari berperasaan sedih .'
SERIUS ! haha .mcm lawak ,tapi kenyataan .in fact ,perasaan yg mcmtu la yg aku rasa dlu2 .so ,xnak berlaku lagi .HARAP MAKLUM ! kesian cik hati nnti .tapi mlm tu text mcmbiasa .rindu lettewww .HHA .dapat bca text dea yg ketawa2 tu ,da ckup utk aku :') btul ,tak tipu .aku ta suka law text time dea nga not in mood .aku plak rasa bersala .lepas solat ,tak pena lupa doa kebhagiaan both of us .alhamdulillah ,berkat sabar ni .semoga friendship kami utuh .aku sedg blaja utk mengenali dea semula .dapatkan balik most of his character :) biarlah dea jadi mcm budak zaii .most both of us character in our hand <3

## saya ta pena nyesal pun kenal awakk :)
thankyou for the friendship mamat ^^