Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
-saat kita perlu ,kawan tu ada tak ?
Thursday, October 27, 2011 | 1 Comments
HMM ,semalam semalam nya kegilaan sbenta lah ! -.-
tetiba cik haty ni mudah aje ter-sentuh ! HUIH .okeyhh ,but this time bukan tersentuh pasl hal cinta yg da terlalu lama berlalu tuhh .da dekat muzium pun lah cinta kita tuu >.<
SO ,xmo assume yg bukan2 sebb aku penad dah nak face oke ! ^^

HMM ,tetiba actually ter engat encik zai :) woah ,lama tak contact since dea dah kat UTHM ,kadang aku text tp seem like dea busy memanjang ,SO xmo ganggu ! ^^
tapi thats not a problem ,sebb aku PAHAM .dea dah selalu explain ,busy terlampau !
so ,sebagai BFF terbaik ,paham lah (:
tapi tetiba rasa mcm dea dah lupa macik kowtt  -.-
friendship yg teguh dan utuh tu ,da semakin jaohh .HAIH .xsalahkan dea pun sebb aku kadang time dea text ,aku pn busy .so duadua busy ! ^^ adil dan saksama !

TAPI semlm semlm ja touching ,tiba rasa mcm mereka akan ada tak saat aku perlu ? -.- "
HOPE ,mereka +kengkawan +BFF +D+siblings always ada utk aku .aminn :)

EHH ,tapi semlm da text dea ,FINALLY ! <3
haha XD dea explain ckap every weekend ade latihan suksis kat uthm .
sukarelawan polis siswa siswi kowtt ,then dea pn jarang dapat balik kluang walaupun if dea jalan pn da boleh smpai ~ HAHA
definitely ,paham :)

Blogger norsyamimi said...

sally , sory nah kami pdm post pasai blog, hee~ act ! tanak umum sgt , btw tenkiu appreciate ye :)

 

Post a Comment


Newer Post
Older Post