Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
[ MALAM PROM ]
Friday, October 7, 2011 | 0 Comments
assalamualaikum .

ERR ,sedia diketahui prom nyte aku semlm .
patot dihadiri sebelum pukul 8malam !
TETAPI ,kelam kabut ! waa ,everything cam serba tak kena .sobb
mana lah tidaknya ,kol 7lebih baru lepas abes make up ! aisemen .
pegi make up pun tak mnyempat nak bawak handphone tau .
balik uma jea ade byk gila pesanan mesej dan missed call ! XD HOHO .
SORY korang :)
pastu buleh plak c encik jaja calling bawak laptoppp plak .
balik uma dengan barang bersepah dalam bilik ,barang2 yg nak di bawak tak berkemas lagik .
HAHA .*dapat tak korang bayangkan ? cepat laa bayangkan ! >.<

OKEE ,dgn baju dress ,aku terus tarik shawl .nasebbb pantas dan efisien aje aku pakai shawl ! :)
LALALA .bukan expert la .main belit2 then SIAPPP !
HAHA .tapi ,nak mention di sini bahawasanya :
AKU NMPAK SGT LAINNN ! :)
mana tak nya ,takpena make up tapi pegi make up ,then takpena pakai dress tapi pakai dress .
HUEHE .amboii ,sakan .kata tema GLAMOUR ! ^^
tapi da jadi tema SUKESUKI HATY plak pada aku . :D ehhe .





from camery handphone SONY aje :)
SEGALA PICHA nnty by DSLR ,DI MUKABUKU okeyhh <3

THEN ,otw ke Prime City Hotel ,Kluang .
terus text mmbe ,tnggu aku kat lobi = =
keluar kereta jea ,AMBOIII !
sakan budak2 clas aku menunngu dan jengah aku keluar dr kereta XD
terus keluar dari mulut encik jaja ,WOAHHH DATINN ! ^^
HAHA .okeyh ,AGAK SANGAT confius part itu laa .
nape DATINN ? aku mcm datin plak ? GRR GRR !
only dress ,then shawl :) SIMPLE KOWTTT ! = = "

HAHA XD sgt lawak lah rasa involve dalam function yg mcm ni :)
TETAPI SERONOKKKK ! pengalaman kowtt ! > <

kami clasmate ,buad persembhan yg pertama !
WOAHHHH ,sgt kelam kabut kali kedua ! XD
mana taknya ,baru lepas makan2 then org tu da suh siap2 sedia utk perform ! GRR !
cm takbole sabar jea .then ta mnyempat pulak nak merakamm bagai performing ktorg ! SOBB !
sgt sedih kowttt ! :( * MAHAP encik Danial ,encited gila kowt nak tgk rakaman ~
kenangan tuu ,susa kowt law nak tgk aku menari bagai ,ala2 menggoda cmtu ! HOHO ^^
LIMITED EDISION laa konon ! :P

muehe .NERVOUS GILAA kowt ! = = "
pengetua dan cikgu2 di barisan hadapan ! XD MALUU ,TAPI MAHUU ! ^^
paling takleh blah part dance utk lagu generasiku and nobody laa .
HUAHAHA XD ckgu cm takpercaya aje .NASIBB LAA > <
UNTUNGLAA dowg dapat melihat ,bukan calang2 event kowtt aku nak menari kekonon ala2 seksii dan menggoda cmtu SEBB aku bukan lah jenis dari person yg mmg menggoda dan seksii pun !
elakkan mereka pun seksa melihat ! XD
TAPI, rase mcm takpuas kowt ! :P nak dance lagi ! ^^

oke ,aku pun ta mengharapkan akan menang ape2 SEBB malam tu ,WOAHHH !
mereka terlalu sgt glamour tauu ! pandai bergaya !
org yg ta pena make up punnn ,WOAHH ! HEHE ^^
semua cantekk dan kacaks2 malam tuu ^^
tema prom : TODAY DREAM ,TOMORROW MEMORY ! :)
HEHE .SO ,will keep this memory !

event habis dalam pukul 11 lah cmtu :)
THENN ,acara PHOTOSHOOT !
aku bila da dapat DSLR ,mmg tak akan aku lepaskan utk bergambar sakan laa ! ^^
SUKA KOWTT !
dan sekali lagi ,encik JAJA smbil take our picha said ,mmg mcm datin ! :)
WAHH ,aku only can said ,ade rezeki dan kawen dgn DATO' la tuu ,AMINNN ! :)
hehe .takmo datuk yg ade cucu reramai tuu ! XD

PASTU ,terus call mummy suruh amek !
DONE ! :)