Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
TQ ayah dan bonda :)
Sunday, August 28, 2011 | 0 Comments
assalamualaikumm .
ERR ,ari kamess lalu ary terakhir sch .pastuu terus cutyy raya <3
mahapp2 dgn cikguu .WAA ,restuu ilmu nnty cemane la yea ~
hmm .ary terakhirr xblaja punn .dok clas gusipp saje lah :D HAHA
6 A 6 membudayakan kad raya >.<
hebadd tak ? huhu .tahunn last merasai dunia persekolahan .
nak jugak la ade kenangan yg maness like gegule <3

TAPII ,dalam seronokkk-seronokk tu .dapat plak berita yg tak syok .
hmm ,pasal rakan seperjuangan yg kat ICU hospital sultanah aminah ,JB 
Encik Fakhruddin bin Abd Majid .
even bukan rakan sekelas tapii salu gak gabung clas. kira adela same2 uh~
bila dnga mcm2 cte tbe rse sedihh berganda :( mudah je nak nangehhh .sobb
ERR ,dea sgt kuaddd .hepi berganda dan gila2 .
tapi di sebalik kegembiraan dea tuu ,dea sgt derita .sgt sakitt .
kesiannn .hmm
dalahh nak raya ,nak triall bagai .huish .

THEN ,planning utk melawat dea .
mmbe clas dea siappp pesan ,p jengukk dea .bacakan yassin utk dea dn doakan dea .
last minute pnye plann .finally jadik jugak :)
just naik 1 kete .pegi dalam 5org bsame cik damai ,encik irama ,cik snyum dan abg dea plus cik manis . ^^ alhamdulillah .
EHH ,tu baru p JB .tapi mak aihh .susa gila nak pujukk mummy dgn abah .
risau berganda lah mereka tuu .tu pn lepas buadd muke sedihhh ,ayat baekk pnye baru mereka kasik lepas .
pastuu terpikir lak .cemana nak p penengg ? HUWAAAA .
aisemen .harapp je da 19tahunnn tp mum dn abah layan macam kanak-kanak lah .
cemane lah saya ni x manja .husihh .aku tau mereka SAYANGG aku berganda .
tapi nak jugak rase hidup berdikariii ,dewase .
SOBB


iloveyouu mummy dan abah <3