Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
SAYA FINE SAJE LAA (:
Sunday, August 28, 2011 | 0 Comments
ni entryy terakhir saya nak update utk bulan ni ^^

selamatt hari raya aidilfitri kawan2 <3
nak jd wanita yg SABARR :)
alhmdulillah mcm2 happen akhir2 ni .kdg menguji emosi jugak .
tapi saliza ,kau kne KUADDD ,strong <3

Ya Allah ,bantulah aku mnjd org yg sabar hadapi setiapp ujian-Mu . aminn :)
setiap yg blaku ade hikmahnya .Allah lebih mngetahui .

hmm ,masa semakin blalu .setiap yg blaku da aku simpan rapi dalam kotak memori dan aku xkan bukak lagik dalam mse terdekat ni .
biarLAA tersimpan rapi sbg harta karunn :D HAHA
alhmdulillah da jmpe dri aku yg sbnar :)

da jmpe kekuatan dn da cukop menghargai apa yg ada depan mata ,
bukan lagi mngejar dn mengharapkan sesuatu yg takpasti seperti dahulu .
PENADDD + PENADD !
yg da lepas ,biarLAA pergi .da xnak ingat dn kenang kembalikk .
yg pasti ,tiada dendam dn takda niat yg bukan2 terhadap dea :)
aku tetap doakan yg terbaekk utk dea dn hari2 dea .insyaAllah .
usia 19tahunn ni kalau boleh nak capai due2 sekali .
CINTA dan CITA-CITA <3 insyaAllah kalau Allah izinkan.
setiapp yg hilangg pasti ada gantinya dan moga yg ganti tu ,insyaAllah yg lebih baik ^^
aminn
biarLAA aku SIAPP dari segi mental ,fizikal dan iman dalam komitmen tu .
LIFE = PERFECT <3 so ,aku fine sajeppp >.<

kpd mereka : toksah risauu okeyyy .aku da cukp besar utk FACE this :)
* p/s : WAA ,perasan la kau saliza .umur je 19tahunn tapi org len still tak percaya utk lepaskan kau sorang2 sndri. mereka said ,aku kanak-kanak lagik dn harus la mereka semua RISAUUU :D
thanks mereka .
HHO .xmo resau la .BTW ,thankss family ,my GF ,BFF ,siblings <3
i do love you all ^^