Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
xnak lha c manja lagikk !
Saturday, July 2, 2011 | 0 Comments
wuhuu. okeyh. lagik sekali lepak2 kat skola smpai malam. ADOIII.
aktiviti, siapkannnn drawing pertandingan aku. finally, aku pilih permainan tradisional tarik upih.
picha got from ENCIK GOOGLE ! :D hhe.

memule gedik2 ngn encik R sat. dea lha mnyibukkk tnya pasal larian 1 Malaysia. konon nak skodeng2 aku lari. gedik nohhh kan ? hihi. hala, lari 1.5km jea. ta mncabar lah. *berlagak ! padahal da trcungap jugak uh. hhe. then encik R asking about wedding makcik dea yg pakai kompleks sukan skola uh. cettt, wedding ala2 hotellll ! hihi. aku nak wedding kat dewan ! LALALA. aku pegi skola petang uh. maklom lha. balik lari2 terusss tdo ! huhu. tersedar tngari sebb mmbe calling. dan text from encik R masokk. mnyibukkk nak dtg THO nak tgk drawing aku ! aku ckap, law nak dtg, bawak makan ! hihi. pastoh dea taknak ! GEDIKKK ! :D hho. pastoh dea stowy mowry pasal helmet dea jatohhh ! buaddd LAWAK byk lah dea uh. tersengeh sensurang aku baca text dea ! HHA. *btw, thengssss sharing it sygs :)
OKE, aku balik ruma dalam kol 11lbeyh malam. ade la dalam 2orang laki aka junior2 aku. hihi. bonda calling. beselah resau anak kesayangan tak balekkk ag da memalam. niyh2 :

bonda : bila nak balik ni ?
saya : drawinggg ta siappp ag ! *nada kuciwaaaa jea.
bonda : byk ag ke ?
saya : byk la. ckgu baru tlg tacappp ni. tinggal nak detail tp ckgu ckap ag 50percentt.
bonda : byk nye ? bestuuu bila nak balik ?
saya : xtau lagi.
bonda : balik skrg lah eahhh. ibu da ngantok.
saya : HALA. eah. ibu amek kaka kat skola eah. smpai bilik seni. takoddd lah nak turun bawah.
bonda : HAH, oke.

OKEYH, 15minet pastoh dnga munyik2 kete bonda ! yehuu, bonda smpai ! hihi. bonda amek aku smpai bilik seni. ngee. cte kat encik R, dea kap. manje ! ngade2 !
HHA. biar la. ngn bonda sndrik punnn :) heh. actually, encik R da bebel malam baru nak balik. anak dara kan ta elok balik memalam. tapi aku bukan enjoy2. ade mission kne tammatkan ! :) da malam smpai ruma uh. aku mndik tp lap2 jea. air sejokkkk woo. water heater da memalam tak buleh air panas ! gedik btol water heater tuh. grr. yg pnting seblom tdo da cucik kaki dan basoh muke ! mane tak nye, junior jatuhkan kaler kat kaki aku ! huhu. jahat2 !

*pastoh aku nak memarah punn orang sume mcm pelik.
mane tak nye, aku takpena mara2 kowtt.
bila aku buadd2 muke garang, dowg gelakkan.
 jahat kan ? hihi. takpela.
naseb2. hihi.
manje pun okeyh what. jnjy sume orang senang dn selesa :)

DONE ! nak p mndik manda ngn water heater dolu. pastoh nak merayau kat bndar kluang ! yehuuu ^^