Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
WAA .awakD dan awakZ ! :D
Saturday, July 30, 2011 | 0 Comments
assalamualaikum .
dear diaryy .
woahhh .takbole melelapkan mata lha aritu >.<
dari kol 11.30 smpai 2pagik golek2 atas katil ,terkebil kebil mate ni .
buladdd jea ^^
padahal da baca doa tdo ,pejam jea mata tak bukak2 ,baring dendiamm ,dnga MP3 lagu yg mendayu plus tacinkk dgn harapan dapat lha tido .TAPII ,sgt tidak berkesan ~
awatt heh ? hmm ,kalau la makcik ni tauu .jgn la tnya makcik ni .
=.="

SO ,pe lagii .only the one encik Ruzaini jela person yg aku kacau tngahmalam .
text dea kol 12lebih .nasebb dea ta tdo lagii :D
zai only tnya ,aku pkir pasal ape .
heyyy ,takde pun la .otak sgt kosong .tade mnde nak dipkirkan . :( hmm .

saliza : sy tau pe nak buadd ! :)
zai : :P buaddd pe tu ?
saliza : awk kne nemanin sy smpai sy ta repp text .selagi sy ta tdo ,awk xbuleh tdo ^^
zai : okkeyhhh la .haha :D

HAHAH .terserlah keterpaksaan tuu ! grr grr .
pastuu ,xlame .text from encik Danial masokk .dea wish ,gudnite :) dgn senyumannn kunen uh ~
pe lagii ,ngadu dgn dea plak .

danial : kenapa ? awk ade pkir pasal something or someone ke ?
saliza : mueheh .eppp ,ayat encik Danial .cm dokter dah .xda la rase .takpkir apeape punn .
danial : abess owg taleh tdo ni aty dia xbape tenang .ambil la wudhuk .solat sunat .insyaAllah ade perubahan .

WAA .kantoi la di situu .aku cutii AM ,cuti RAYA semua . :D adehh .then dea suh zikir pelan2 ,lme2 tertdo la katanya .okeyh awkDanial .tq for the advice ^^
pastuu continue text dgn encek Ruzaini .dea bebel about handphone baru .waa ,nak beli hp baru .fuyooo ,jelesss byk tauu ? >.<


sony w8 .kaler merah hitam .dea btau la .
aku ta tgk lagii .dea baru beli ary kamess.
dis my choice tuu .
haty aku pakse dea beli tuu ~
:)


galaxy mini .
dea nak beli ni jugak .
tp actually aku takpena nmpak kewujudan hp ni.
HHA :D


pastu dea bebel pasal duett topap . niyh2 :

zai : sy topap dalah rm3 jea selalu .
saliza : waa ,pastu sy tlg mngabeskan kan ? :(
zai : ha ah la ,sape ag ! haha .
saliza : iyela ,aryni last .pasni xnak abeskan da .bia rm 3 awk abes utk org lain la .
zai : haha .tacinkk sehh .xda hal la. xkesa punn .

huahah :D saje buadd org sentapp yea . grr gr
and dea plak p tdo kol 1lebih pagik .
aku terkebil sensurang smbil zikir mcm encek Danial suruh .
berkesan la .last terlelap kol 2 pagi ^^
SO ,since now ,tatau lagik pe masalah dan reason ta buleh lelapkan mata .tensionnn tidak .
sedih jaoh la sekali .pena plak aku sedih ? :P
WAAA ,makcikk .tipulahh kaww .
blog mmbuktikan  :)
haha .hala ,tuh mood dalam blog aje .xsame dgn mood cikpuan sndrik =.=
tq nemanin aku kwn2 walaupun tnghmalam ~

ENDDD