Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
- PENULIS NOVEL ( ? ) -
Sunday, July 31, 2011 | 0 Comments
assalamualaikum :)
WAA ,mmbe tetibe ask aritu .
saliza ,awk taknak jadi penulis novel ke ?
hehe .oke ,aku tergelak sbenta :D knape ask mcmtu cik Ashikin ?
hihi .dea kap ni :
kan awk suka menulis ,blog awk semua tuh .buleh ape jadik penulis novel .
hehe .pena terdetik nak jadik penulis novel actually >.<
pastu ,Eafa sibukkk .dea kap penulis novel perlu byk mase utk siapkan sebuah novel .
ohh saliza ,you 're ready fo that ? ;p
HURMM ,laww aku terlibat dalam bidang penulisan sekalipun ,
might be as a editor apeape majalah kowt :D
ade pilihan lain tak ? tlg kasitau cket ~

ERR ,mase yg terluang di isi dgn membaca novel .
oke ,terluang plak kan .
padahl byk gila keje sedg menunggu ^^
TAPI ,lately emosi nak btolbtol berada dalam situasi novel itu la.
pelik kan saliza ?
hehe .beselah tuu .atleast digunakan pd mnde yg btol kan >.<
ade dua novel aku kne tamatkan sepanjang cuti 3ari ni .
WAA ,ni novel aku baru abeskan pagi tadi :
DAMN !
sgt dan terlalu sgt sedih seh .mudah jea mata ni nak menangis :(
fuyooo ,terlalu mnjiwai watak lha makcik ni :D
HAHA .aku yg klaka .tapi mood novel ni : totally sedih .
pasal Adeena pena jatuhcinta ngn seseorg mase skola dulu .tapi dea tak btau punn Kamali tu .
lepastuu dowg terpisah sebb Kamali pindah sekola .
10tahun terpisah dn Adeena tetap xnak bercinta dn accept sesape .
dea tetap berdoa moga ade kesempatan utk Kamali lagi .
padahal da 10tahun berlalu .cinta cinta .
hm ,perempuan mmg cmtu kan ? >.<
padahal depan mata Adeena hadir seseorg yg sgt amek berat dan sggup buad ape jea utk dea.
sgt tacink .tersentuh aku dgn keikhlasan Adib .sabar jea ngn Adeena walau gurl tu berkasar dgn dea.
then ,takdir menentukan Adeena jumpe balek Kamali yg dea pena fall inlove dulu .
dowg married tapi ternyata mungkin Allah sgt besar .
Kamali sgt sayang kan Adeena tp rupanya dea cm ade sakit pasal kisah silam dulu2 .
mangsa dera dea c Adeena ni .kesian .tapi perempuan uh sabar jea .
lepastu dea ceraii .sebb Kamali taknak terus sakitkan dan lukekan haty Adeena .
mase tuh Adib always ade dgn Adeena .cket pun Adib tak kecewa mase Adeena tinggalkan dea tnpa berita dulu .so sweet kan Adib ~
akhirnya ,dea kawen ngn Adib <3<3
korang try la baca .bila aku baca aku rase mcm ,besar sungguh kuasa Allah .
cinta itu tak semestinya memiliki kan .
DIA mmg maha mengetahui setiap apa yg berlaku .sgt indah sebenarnya .
lastly ,mudah -mudahan Allah sentiasa memerhati dan menjaga dia dgn penuh kasih sayang-Nya !
kasih Allah lebih daripada segala-galanya .

dan lepastuuu aku nak tamatkan ini :

 ENDD