Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
OHH tingkatan 6 !
Saturday, June 18, 2011 | 0 Comments
ERH, tingkatan 6 tak semudah yg disangka lah ! pada aku, mmg sgt mncabar ! even aliran sastera or aliran sains. samerh jea. memerlukan kreativiti dan inovasi. skrg baru aku nmpak dn rasa nape org len sume tidak bape mnggalakkan tingkatan 6. sume mnggalakkan better amek dip. tkpe saliza, kau da nak abes pun kan. xbole berpatah arah, xbole da gedik gedik toleh blkg !

SO, ape da ade depan mata ni, GRAB it. lagi bape bulan jea nak STPM dah.


okey, mungkin akan agak tension. tp aku nak mnjalani dgn haty yg tenang tanpa sebarang gngguan dan ketidakstabilan emosi. ADEHH.
pasal exam aku. wat mase ni sume bjalan dgn lancar. sgt PERFECT ! :) tiapp kali exam pointer aku msty 2.84, kdg2 2.92 lah. tahap aku kat situ jela. tpy sgt bsyukur bila exam yg baru2 ni aku dapat pointer 3.00. HHA. genap jea. aku mmg target 3pointer ke atas. kira tercapai lah jugak target aku.
ALHAMDULILLAH.
kne terus mngekalkan pd tahap toh. law rezeki aku, insyaAllah. aku akan tetap cuba mndapatkan result yg terbaek ! :)

goodluck saliza aka D