Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
asrama smkTHO ?
Friday, June 3, 2011 | 1 Comments
Pewittt, nak usya NYUMYLICIOUSS bole ? haha. Welcome to my new NYUMYLICIOUS ! J


korang perasan tak ? HEE. LATELY kan nyumylicious sygss ni majok ngn aku. smpai lastly aku kne tuka password semta demi dea. adehh. dear blog, xmoh majo lagik da oke ? law aku masok hostel lagik da xdapat nak usya2 dea :( hmm, since dea majok n now da semboh seperti sediakala. aku pun mula lha tuka background dan format balik. NOW, da x akan ade gmbar aku kat atas nyumylicious da. HHE. :) oke ke blog baru ni ? :P
*turn to TOPIC : * turn to TOPIC :
ADEHHH. cemane lha aku law dok hostel ni kan. hmm. aritoh baru update entry pasal akan renduu bonda dan ayah, angah dan akim, bilik dan sume yg ada kat ruma lha. SOBB.
actually hal happen bila mmbe ajak dok hostel smktho. ERR, hostel skola lha. mmbe dok ngn kaka dea kaka dea kne pindah, dea dok hostel. then dea ajak aku dok hostel. aku saje tnye bonda cemane. tbe bonda bole setuju jugak pulak. AISEMEN. bonda ckap :
bgoslah. biar dok hostel.
law dok ruma manje sgt, sume mak dea da wat !
law dok asrama kan bole pndai berdikari, pandai uruskan diri sndri sume.
iyelahh bonda ! SOBB.
 aku pun mmg ta pena lagik dok jaoh dari family. ape2 msty kat ruma ku surgaku jea.
ase cm nak bawak jea ruma pegi asrama ! L

hmm, YEAHHH. new experience lagik ! :D HHA. taktau la. mmbe ta bincang lagik ngn pihak atasan. mungkin dapat kott. law dapat, aku lah dok hostel dalam mase terdekat ni. WAHHH, bravo lha cik saliza ! :)
: then, nak pegi Perak dan Shah Alam plak. semoga selamat perjalanan pegi dan balik saya ! :)
SEKIAN.

Blogger Cik Ieda Manis said...

kite doakn awak selamt pegi dan alek..sape yg ajak dok hostel??

 

Post a Comment


Newer Post
Older Post