Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
winkwenk !
Sunday, April 10, 2011 | 0 Comments
WINKWENK ;)
kesibukan melanda. cettt. padahal tak sibuk mana pun. hhaha.

ulasan penilaian 1.

selesai exam. result tak gempak lha. adoihh. saliza. saliza. pkir ape jelah kan. :( TATAU ! huh.
pasni no memain oke.hurm tapii agak cket bangga bila result pengajian perniagaan 1 SUPERB dalam clas.tapi ampeh utk pengajian perniagaan 2.aisemen. HAH, engt ta pengajian am. yg mood dan emosi agak terganggu uh ? terok gak lah.tapi tak terok sgt.bole lah takat nyawa2 ikan uh. PA 1 just buladbulad. depens on naseb saje.PA 2 yg ampeh. favourite saya graph. FULL MARK kottt ! 15/15. :D haha.tapii ampeh utk bahagian esei. ckgu siap tulis note keciks bahawa sila tepati kehendak soalan. sgt terpesong jaoh. haha. mahap ckgu. saya cuba utk exam lepas niyh. :)

GO SALIZA GO ! GO BABY GO ! :D hee. teringin nak jadik cheerleader ! :)

ulasan utk dri sndri.

LALALA. saya semakin happy ? oke. question mark there. kawan kpd c dea yg bilang begitu. nmpk cm happy ke ? perlu saya mention nama ke ? XPE2. :) HHA. bole lah sukesuke. saya semakin suka dgn khidupan skrg. enjoy kot :) xde komitmen utk bercinta. not a right time might be. just give me space for myself. wanna enjoy my lovely colourful single day :) faktor kawan2 jugak mmpengaruhi. credit to them. especially yg sgt dekat dgn saya. mmbe SMKTHO :)
sehari law takde ketawe besarbesar mmg tak complete hari itu. must something wrong there. sgt2 enjoy lah. xkan pena lepas dari keriangan.clas uh walaupun tak ramai. tapi da mcm kota keriangan. HHE. syg mereka sanadsanad :) 
kawan seperti mereka xkan boleh dicari ganti. tapi BOYFRIEND bole ! haha :D susa payah kwn always there, supporting, caring. lovalova mereka lah. baru perasan. now is april. pejam celik da nak abes tahun 2011. now tahun last melalui kehidupan persekolahan. now tahun last, sukesuki dgn mereka. bila masing2 da wat haluan sndri. msty susa nak dapatkan moment dolu2. ketawe, karaoke. mcm2 together. saya sayang korang ! :) 
REUNION make sure ada oke. * ERR. prom nite make sure jugak. saya nak tema : RETRO bole ? :D dolu dah ballroom kan. HHE.

ulasan single.

HHE. xtau nak ulas ape. single ? hurm. da tak rase apaapa if lelaki takde dalam hidup saya. now, da takde rase langsung kekurangan. law gedik sgt bercinte, kapel jelah ngn sapesape. ahha :D tapi toh la. takde feeling lagii utk itu :) FOR SURE, nak mention. tak perlu rase apaapa kekurangan if takde kekaseh haty. walaupun tgk org lain syok bercinta. abaikan sajep rase itu. percayalah, dah lamelame da tak kan rase apa. follow the flow okeyh :) 
jgn terburu2 utk bercinta. SABAR. berkat kesabaran pasti akan dapat yg terbaik. :) NOW, sgt da boleh accept segalanya. da 2bulan lbey kott semua nye berlalu. ishk. saliza ! KUAT ! :D yg pnting, sgtsgt perlu kekuatan, abaikan pasaan yg dolu2. byk2 doa agar diberi ketenangan. positif :) jgn terlalu emosi walaupun wanita dan emosi takdapat dipisahkan.:) SETUJU tak ? hehe. 
yakin bahawa ada kebaikan di sebaliknya. JODOH BUKAN KAT TGN KITA. ALLAH YG MENENTUKAN SEGALANYA.
anything can happen. tkde yg mustahil dah :)  kawan2 ada, mama ayah, adik2. credit to encik BFF saya yg due org uh. selalu teman hary2 saya. ada bila saya perlu. encik F and encik Z :) no need to mention :) sgt2 care ttg saya. latest, dorg bagi semangat utk malaysian university english test saya. abes jea muet, cepatt mereka calling saya.
syg mereka sgt :) rindu nak dating2 ngn mereka. XPE. coming soon :)

ulasan ttg encik beriye.

engt tak entry saya story ttg gaduh ? HHE. gaduh dgn encik pengawas uh. hehe. terbaru, saya dapat tau dea accident. ishk. tk sure terok ke tak. kesian plak kat dea. XPE. saya doakan yg terbaik utk dea :) ari uh lepak ngn budak2 clas dea.mmg dorg pn tak suke c beriye ni. tapi xpe. saya tau, tak kenal maka tak cinta :) might be, saya tak kenal dea lagii. mgkn dea okey walaupun actually dea beriye dan kerek :P


tammat. sekian sahaje entry utk ari niyh :) s e l a m a t m e m b a c a !
sekian ~
nukilan : mokciekkkk saliza :D