Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
tiada syarat utk bahagia :)
Friday, April 29, 2011 | 0 Comments
hemp. pada aku, bahagia sgt subjektif. depends pada ssorg utk rase bhagia mnjalani ary2 yg dilalui. so nye, jgn tetapkan syarat utk rasa bahagia. aku tak tetapkan syarat utk rasa bahagia. just appreciate segala yg ada depan mata, tgk org lain bahagia pun da lbey dari ckop utk aku bahagia :) xsemestinya ble takde boifren xley bahagia. atau takdpat ape yg kita nak, x bhagia. NO NO ! pcye ckap aku, bila korang wat sesuatu dgn ikhlas, pasti akan rase bahagia nnty :)



baju kelas :) cettt. rase snggoh dewase kai bju cmni :) HHA

ramai tnya aku dgn sape skrg. huii, single sajeee :) and even incik z, bff sndri tanya, xkan lha tak jumpe bf lagii. mak aihh. engt bf cm pilih baju kat mall ke ? nak pilih yg bagoss toh yg susa tao ! haha. yea, ada budak ajak couple bahkan kawan baik sndri declare dgn aku. YUP ! aku kawan ngn sume org tapi setakat ini takde yg WOWW yg ley bukak pntu aty aku ni.langsung tak menarik aty aku utk merasa moment as couple. oke. aku tak tetapkan ciri yg WOWW uh. tapii depends on haty. haty aku yg tntukan. aku pcye pd haty. biarlah aku accept ssorg sebb mmg aku syg bukan terpakse atau sukesuki :) lagiipun da ckop mmbhagiakan dgn khidupan skrg. aku pcye pd jodoh yg da ditentukan oleh Allah (:

perbelanjaan. haha. ade 4 tuntutan.2 pada encik z, BFF. ag 2 pada mmbe sch rendah :D pada incik Z, nk tuntut prosperity McD CNY next year. huhu. then law dapat 4flat dea nak belanja ! HEE. akan saya pastikan due2 uh milik saya ! =p then, pada incik qamarul dan encik muizz. weee. takpakse tp mereka offer. saya LIKE byk2 lha  ! lalala. terimakaseh kwn2. sygsss anda :)