Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
bejaye ! *lumpatlumpat suke !
Sunday, April 3, 2011 | 0 Comments
menuntun ABPBH sambil berblogging ! yehuu ;)
saya godeh2, akhirnya jumpe jugak template nak tuka utk blog saya ! HHE. like meyh ! ;D
hitam dan puteh, SUKE ! ngee.
smbil godeh2 dan berjaya, tiba encik anuar zain perform ! lagu sedetik lebih utk saya ! like lagik ! :P
hehe.hah, sejak akhir niyh.memacam mnde pelik2 saya wat ! haha.
ari sabtu, pegi ruma atok. lepak ngn sedara mara dan adik2 sedara saya.sekius me ! saya lom ade anak sedare ! LALALA. so, bukan makcik lagik okkeyh ! HARAP MAKLOM :P
huhu. so nye, saya ngetes tudung sarung. okey, selama niyh ta pena pakai lagik. sebb ta minat pun.
tiba, tergerak aty nak pakai. PASAAN : wahh, maju ! haha. spechless la.
* japjap saya upload ! ;)


anda rase ? huaha :D saya feel syok ! WAHH. pasni tudung sarung jelah kan. :) hihi. wah, bgos2. perkembangan terbaru ! ape lagik plak kan. hhaha. wait jela oke !

AND lastly, MUET !


TADA ! number ic dan angka giliran saya ! SOBB. gerun, takot ! huhu. 05.04.2011 ! :)

saliza ! goodluck ! ;)
thats all. nak continue study ! :)
tammat ~~