Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
EXPERIENCE IS A BEST MOTHER ;)
Saturday, March 26, 2011 | 2 Comments
mood kembali pulih setelah menenangkan pikiran kt tasek, kluang.santek bila tasek dipenuhi dgn bunga teratai.pinkish lah sayangg.walaupun haty tersentap sebentar.sebb again.ada lagi memory kat tasek uh.tapi, tolak jaohjaoh.biarlah semua toh pergi.*rase sangat lega bila dapat kekuatan toh. ;)
terimakaseh kerana menguji saya ! kerana saya tahu ALLAH sentiase ada dan sgt sayangkan saya.yang pastinya sesuatu yg berlaku tanpa kehendak kita sangat byk kebaikannya.MOOD : BERSYUKUR LAH ;)
actually, bila bersendirian da boleh pikir semua niyh.konklusinya : jangan terlalu ekot emosi dan perasaan ooke ;)
yea, pengalaman mendewasakan right ? setiap manusia xkan pernah lepas dari lakukan kesalahan.yang penting sentiasa belajar dr kesilapan uh.dalam situasi yg sama bila saya ihat org ain, rase cam.ishk.dlu saya cm uh ke.terok kot.rase so teribble.XPE, pengalaman kan. :)
mungkin petunjuk Allah dan hidayahNya supaya kembali ke jalan yg benar.Alhamdulillah.smoga Allah sentiase membantu dan memberikan petunjuk kpd saya.aminn (:
biarlah kesakitan itu pergi, pasti kemaafan akan dtg dgn sndri nnti.sedangkan Nabi Muhamad saw mengampunkan umatnya dan Allah memaafkan hambaNya.inikan kita manusia biasa.saya sebgai manusia biase yg ade haty dan perasaan.kdg harus bijak mengawalnya.biarlah kita memaafkan kesalahan org lain walau sebesar mane dan sesakit mane pun kita kerana kelak kita amat memerlukan kemaafan tu dari org lain.suka saya ckap bahawa memaafkan tidak semudah seperti meminta maaf.
jangan takut jika kita berada di pihak yg benar.walau kita teraniaya dan terseksa sekalipun, jangan berputus asa.kerana kebenaran pasti akan terbukti.jika tidak hari ni pasti esok lusa. ;) yang penting, SABAR !
alhamdulillah sangat bersyukur dapat kesedaran dn petunjuk.perubahan yg baik utk diri sndri.semoga kekal selamanya.belajar dari kesilapan.dan menerima segalanya.sentiasa pkir positif.dan senyum.cintailah org sekeliling, mama dan ayah dan Maha Esa sebelum mencintai org lain.KUAT ! semoga kekuatan sentiasa ada dengan saya.walau tidak sempurna tapi tetaplah jadi dri sndri !
usia di 18tahon, 3bulan dan 4hari.saya rase sgt dewase ! :) yehuuu.excited nak capai usia 20tahon :D
okke, selesai post . selamat membaca ;)

Blogger Tuan Auz said...

Sayangi diri sendiri sebelum menyayangi orang lain.

Paling penting, Cinta kita kepada Allah melebihi cinta kita kepada makhhluknye. =)

 
Blogger SALIZA said...

YUP ! :) huhu.bila kita dekat dgn Allah. sgt sgt merase ketenangan toh :) Allah da kasi perasaan sayang, cinta utk kita alami. semua indah.hadir sndri tanpa boleh di buat buat :)

 

Post a Comment


Newer Post
Older Post