Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
da berubah [ ? ]
Monday, March 28, 2011 | 4 Comments
HEE.da nmpk dea bahagia ngn hidop dea skrg.skrg pun nmpk cm da berubah sanadsanad !
alhamdulillah, semoga kekal dgn perubahan uh :) org2 say dea ustaz skrg.WAHH.
really ke.bgosla cmtoh.mendorong org2 sekeliling ke arah kbaikan.ta semudah dgn kata2 sahaja.
kerana itu jugak la kne ubah diri sndri seblom dorong org lain.insyaAllah.dgn niat yg baik, pasti bjaye kan ;)
apa yg berlaku akn dtg bermula dgn apa yg kita buad dan ubah pada hari niyh.semoga khidupan dea lebih baek dr seblom niyh.saya mndoakan.pasal apa yg berlaku sebelum niyh.biarlah berlalu.
hope tidak berulang utk gurl lain ;) saya yg pertama kan? same goes to him.myfisrt :)
sgt manes kot ! HHA.setiap manusia ta kan pena lepas dr melakukan kesalahantapi kita kne blaja dr kesalahan utk khidupan yg baru.setiap yg berlaku ada hikmahnya.ujian drNya mnjadikan kita lbey kuat.pengalaman yg mndewasakan.barulah kita blaja erti kehidupan ;)
Allah sgt sayangkan kita.baeri petunjuk sebelum jadi lebih jaoh.
ta perlu risau about saya.walaupun dapat byk spekulasi.baik dan buruk.tapi saya tetap pk positif.ta mudah goyah cmtoh.harap2 mmg positif la.
jgn risau ttg cikHATY.cik haty suda sedia memaafkan dea :) kerana saya tawu, biarlah kita memaafkan kesalahn org lain walau sesakit mane dan sebesar mane pun kesalahan uh kerana kelak kita turut memerlukan kemaafan toh :)

*s e l e s a i p o s t :) s e l a m a t m e m b a c a !

Blogger Tuan Auz said...

hehe bagus! itu yg terbaek. Kelakar la. Cam saya lak awak nye pengalaman ni walopon saya ngan dia xde apa2, just one sided. tapi sedih juga la. ;) good!! jadila yang terbaik ye awak.

 
Blogger SALIZA said...

awk ! toh la. nak wat cemana.even kita SAYANG. tapi da mmg dea bukan ditakdirkan utk saya. perjalanan pun jaoh lagii :) hihi. LIFE MUST GO ON ! thanks awk ! :) hope cm uh.

 
Blogger Tuan Auz said...

u can do it bebeh! :D hehe

 
Blogger SALIZA said...

yeah ! ;)

 

Post a Comment


Newer Post
Older Post