Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
cuti persekolahan |
Saturday, March 12, 2011 | 0 Comments
Hepi besdei to my dear qistina batrisya ! J setahon suda dea.hee.comel2 ! menghadiri parti besdei dea kat ruma kwn mama ! present for  my dear is teddy pooh.hoho.tkpe.anything for my dear  qis J
Orait.now nak membebel about sukesuki ke jb~~ hihi.
sgt memenatkan lah.dari awal pagi hingga magrib.syok, sukehaty sahaje ! hihi
ktorg ke JB.persada.karnival JOM MASUK U ! seluruh skola kat jhor perlu terlibat.hihi.
saya nyemak aje.asal ade chance utk bersuke ngn mmbe2, saya grab it ! hehe.
ckgu da menetapkan form 6 perlu pkai baju perwakilan pelajar pra u.wane ijau.then kasot dan sluar dan tudung itam.huhu.SAYA DEGIL ! pkai skinny, pkai shawl ngn pin riben baru beli.encik jaja ktawekan aje.ade saya kesa :P wekk.hihi.then paling pnting xpkai kasot itam pun.pkai flat shoes saya wane ceklat J degil kan ? wat pale sndri aje.mentang2 form 6.haha :D biar lah.keselesaan saya.FOR SURE, ckgu tak mara pun okke.ckgu tgk aje.hehe.maknanye kire on lah kan. J
 then, membahagikan pelajar dlam group ! saya ketua group kot.hihi.anak2 buah saya mmbe saya jugak.so, oraite jea la.memanggil saya ibunda mereka ! HHA.xpe, I loikee aje :P
cam bese, kat mane2 pun sentiase lah ber snap2 ! hihi.mule kami ke galeri seni johor.even da byk kaly saya pegi, tp still lain.karya2 kat dlam uh lain yep ! ade pameran foto.santek okke.terkesima saya !
TAPI, saya ter tnye lah, knape law org yg bukn amek seni, bila dea tgk karya yg pelik2 aje, msti dea akan spontan kap, dak2 seni aje yg pahm ape yg cuba disampaikan pengkarya uh.aneh jea.tak sume dak seni cm uh.hihi.and x sume dak seni sume pelukis yg terer2,kami bese aje J but I do love karya2 seni.unik dan mmg byk maksud2 sndri ~~ syikin membisikkan ke telinga saya bahawa dea dnga dak2 lower form say, akak2 form 6 santek ! huahaha :D santek 8 lah adeq2 ! hihi.akak form 6 actually perangai mengalahkan adik2 uh sume.haha~
Pas uh kami ke persada, jb.mak aihh.ramai okke.sume skola kan.sesak jugak.tapi SYOK.cuci mata.haha.tp cuci cm uh aje.tade pasaan.and credit to encik izharudin.beri saya balloon dea.hehe. J


kami merayau lam persada.then pegi masjid sultan abu bakar.solat.yep, ade jom heboh mase uh.tp kami mlas nak singgah.tade ape pun kot J
kami ke angsana.pun tade ape la.saya da salu p angsana.hurm.berjalan ke atas ke bawah.tgk2 shawl.baju.kasot.hoho.kami lunch kat angsana.lunch kol 3 kot.sobb.perot da munyik2 aje walaupun dlam bus da nguyah oreo dan chipsmore.haha.gila lah perot saya kan :D

menu lunch saya nasi ayam black pepper sauce dan tea o ice ! knyang2.
lastly, before balik, singgah MCD.ouh again.mcd aje lah saya kan.saya beli double  cheese utk mkn lam bus.dan OREO MCFLURRY ! icecream again.sememangnya ice cream dan saya tak dpat dipisahkan :P hihi.nyumy la.sume makan ekot napsu perot jea lah kan.xpe cik perut, makan lah selagi ley mkan ! nnty exercise, jogging okeyh J huhu.




yea, that’s all aktiviti saya.balik uh teros mandi.selip aje.penat, letih.aktiviti petame saya bermule pd cuti persekolahan penggal.then, saya akan teros update law ade kelapangan yep J

Thanks for reading J