Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
terimakaseh wat saya terharu *
Saturday, February 19, 2011 | 0 Comments
skola ada kempen derma darah.more kpd pelajar PRA U adalah wajib.
tp ada syarat2 yg perlu dipatuhi.
antaranya :
tdak mngambil sebarang ubat dlm tempoh jangka masa tersebut.
17 taon ke atas.
IYE, 2 syarat tlah dipenuhi.
syarat yg ketiga.
harus memiliki berat 45kg ke atas.tett~~
saya 42kg. :) hihi.story kpd incik manes.incik manes tnye :
' awak nak derma ke ? '
saya say : 'saya x memenuhi syarat lah awk.'
dea say : 'xpyh la awk.nnty da derma, dlm mase yg sama org pun kne derma darah kat awk.'
saya say : 'knape lak ?'
dea say : 'nnty darah awk kurang.'
hehe.dlu pena ade tekanan darah rendah.now saya lom check lagik.
hihi.bff yg len ada say.
'x pyh derma la.awk ni bukannya kuat.kunk pingsan.'
HHA.mama pun kap hal yg sama.huhu.SO HOW ?
~~
today : saya BERSALA !
menolak penawaran org len utk mnjadi pengganti pakcik.
ishk.bersala.saya xrety me riject org.
hurm2.takot dea terluka.isssh.xmo2.
tp, apakan daye.saya mmg memerlukan mase utk semua.
MAHAP~
* SUKE !
hihi.nemanin mama ke pasar malam.huhu.sementara tggu mama uh,
termenong jaoh sebenta.
tetibe sorang dak laki uh tego.HHA.klaka.terkezut saya.
dea schoolmate saya.tp ktorg xpena tego pun.xpena bercakap pun walaupun kami sama clas MUET.huhu.toh yg terkezut sgt.hehe.
panggil nama plak.SALIZA.hhha.lagik lah plus2 saya terharu. :P
and malam niyh.tbe incik manes text.huhu.
da dekat 2 ary kot kami tak text.hihi.dea say, dea rindu saya.
hho.lagik lah.gumbire suke2!
nape semua org suke wat saya terharu ary nieyh :)

terimakaseh semua.i do appreciate semua nye ~