Bε My GirL.


owner


a girl. no matter how many times she denies it, she will always remember every detail, every moment, every piece of the memories.

Tagboard


Credits

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Wana and AtinVIP . Cute icon from Pixel.
pengaruh media massa ~~ :D
Tuesday, February 15, 2011 | 0 Comments
mulekan hari2 anda dgn senyuman :)

menonton drama Hani semalam.saya bukan lah pengikut drama yg setia.tp i do love this episode.drama Hani ttg seorg girl nama Hani dan seorg boy nama Irfan.sebaya.same skola.
paling penting mereka same2 suke !
tp satu ary ditakdirkan Hani ada barah otak dan memerlukan dea menjalani pembedahan.dea buta lepas operation.xdapat nak amek spm sedgkan Irfan lak bjaye mndpt kputusan yg cmerlg.
Irfan dpt continue study lam bidang perubatan kat Ireland.sebelum dea jumpe pergi oversea, dea jumpe Hani wat kali yg terakhir.ni dialog mereka :

Irfan : saya janji balik nnti saya cari awak.
Hani : 6taon adalah jangka masa yg lame dlm dunia saya.saya harap awk dapat jumpe seseorg yg lagi better dan tak buta seperti saya.
Irfan : Saya janji saya akan jadi doktor pakar mata.saya nak rawat awk.
Hani : xpyh la irfan.saya da trima semua ketentuan ni.
Irfan : Saya sygkan awk.
Hani : Saya bukan org yg sesuai utk awk.
Irfan : Awk da ditakdirkan utk saya.
Hani : Jgn terlalu yakin dgn takdir yg belum ditetapkan.
Irfan : Tapi awk sygkan saya kan ?
Hani : Saya xpena kap saya sygkan awk.

HUWAA.so touching.jaoh di lubuk haty Hani, dea sgt sygkan Irfan.tapi keadaan mereka berbeza mnyebabkan hbungan mereka terhalang.HHO.there, saya da share story :)
PSST.akan ada tak someone yg ley jadi Irfan dan say begitu kpd saya ? ~~

malam tdy saya gyle ! :D wish :

"samat malam kwn2.hadapi esuk dgn senyuman ! for me also :) "

kpd semua org.credit to mmbe yg reply.plus calling.syg mereka plusplus :)
*semua kerisauan tnya saya okay tak.
saya say : saya okay sajep :)

MOOD : gylegyle ~~